sâmbătă, 4 iulie 2009

Were dă fac ar iu, Cupid?


Si uite asa a ajuns dubioasa de Antonica sa citeasca poezioare si sa viseze la cai verzi pe pereti. Pardon, roz. Ia uitati cum devine un om, 'ne om'. Maine, parca ma vad sub nucu' din gradina vecinei de la parter scarpinandu-ma in crestet si scriind si eu cine stie ce bazaconii lacrimogene de-ti sare siropu' pe nas. Asta pana arunca aia cu o oala cu apa fiarta pe mine, pe motiv ca ii acopar vederea la strada. Sa ma fereasca Doamne-Doamne sa ajung in stadiul ala de gasca in coma alcoolica, nu beata, in coma alcoolica repet. Prefer sa intru pentru o saptamana intr-o satra de țigănoi carora le put picioarele(hau$ pe balan$) decat sa ajung in stadiul ala de nefericita. Ma rog, dupa cum probabil ati remarcat inca nu sunt in starea mea de kilăriță(INCA). Cand voi fi, ceru' se va cutremura, baraca se va rasturna, burta șucarului se va desumfla. Asa, trecand peste asta, vreau sa va zic ce am observat eu ca proasta la drumu' mare. Fiind om, fiinta sociabila prin definitie, ma anturez cu n si n persoane. Si stiti ce am observat in ultimu' timp? Niciuna nu e fericita, pe niciuna n-o aud : 'Bă coae ce bine-mi mergeee!!' Si ma deprima al dracului, sa mor; dar daca stau sa ma gandesc mai in profunzime, chiar daca toti din jurul meu ar fi fost hepi, lalala, guru-guru, tot m-as fi simtit deprimata. Deci cum o dai, tot nu e bine. Cat nu sunt eu hepi, nimic nu e bine. Doamne ce egoista imputita sunt si ce exprimare rudimentara am utilizat in propozitia anterioara. Dar sa fim seriosi acuma, cat sunteti fericiti va mai doare in firul de par de pe cracul stang de gandacii umanoizi din jurul nostru? Va zic eu, ca in mare majoritate(99.9%) nu. Fiindca astia suntem, oameni, toti o apa si-un pamant. Ne gandim numai la curu' nostru, cat de mult sa luceasca. Ca eu ma gandesc in mod deosebit, asta este, asta sunt. Cred ca v-ati dat seama copilasi dragalasi la ce ma refer cand zic 'fericire'. Ma refer la treburile alea adanci, corasontiste. Da, da, exact la alea. Cum ziceam, vad in juru' meu tot felul de situatii: fete care se calca in picioare in fata unui pulărău, doar doar ca sa-l tina langa ele; relatii aparent 'miere si lapte', suflate cu poleiala, gogosi, care in realitate nu sunt nimic altceva decat niste labe triste; pipițe orgolioase care nu pot efectiv sa-si recunoasca sentimentele adevarate; pulărăi la fel de prosti si orgliosi; pipițe si pulărăi care sufera asa in top- secret unii dupa ceilalti; pipițe care se resemneaza si se multumesc cu un pulărău mai defect; pulărăi care se resemneaza si se multumesc cu pipițe mai strambe; pipițe futute si lasate; pipițe inselate si deceptionate; din nou pulărăi la fel; pipițe traumatizate si in ultimul grad de scarbite de vreun ex si exemplele pot continua. Acum o sa-mi ziceti ca situatiile astea sunt de cand lumea, ok, nu va pot contrazice nemilosilor, doar ca nu stiu acuma parca s-au adunat asa toate imprejurul meu. Va jur ca in ultimul timp nu mai din astea aud si parca imi vine sa-mi astup urechile cu palmele mele de baschetballista. Si totusi parca ma deprima si mai rau decat daca as fi vazut in jurul meu numai tipi si tipe lingandu-se, avand nuorisori ruoji deasupra capatanii si inghesuindu-se prin toate colturile si coltisoarele existente. Aproape ca imi vine sa fac eu pe Cupidonu'. Al dreacu', o fi plecat si asta prin Turcia la all-inclusive sa-si mai bronzeze curu' ala alb ca branza de vaca. De aia le-o merge prost tuturor privind amoru' turbat. V-am zis de nu-mi vine sa-mi pun o ghirlanda da' salcie pe post de chiloti, o tufa de trandafiri in cap, doua frunze la pept, sa iau arcu' facut din bete cu care ma jucam la 6 ani si zace acum cel mai probabil in curu' balconului si sa-i impung eu direct in gaoz pe toti fraierii care sufera din x motiv legat de inimior. Mama, mama, ce ar fi atunci! Daca ma voi enerva prea tare, voi face asta la un moment dat, chiar cu riscul sa ma prinda politia(pac pac), sa ma intrebe 'cin' te crezi tu fă, Betmen? Hai la sectie si dup'aia la spitalu' 9 de boli psihice'. Nu ma enervati. Si chiar daca voi face asta; pana la urma Cupidonu' meu cine va fi? Cine va fi Cupidonu' lui Cupidon? Na, ca v-am inchis. Pentru ca va zic din proprie experienta, stiu sa dau sfaturi, bla bla bla, sa rezolv fel si fel de situatii hamoroase ale celor din jur(chiar si fara tufa de trandafiri pe capalau); numai pentru ale mele nu am cheia, probabil am inghitit-o cand eram mica si mucoasa si o fi ruginit pe acolo prin stomac.
Daca apare Cupidon ala tru intr-un hepi final, atunci sa zicem ca s-ar gasi rezolvari pentru multi, chiar si pentru batuta cu pliciu' de soarta de Antonica. Haideti sa-l gasim, nu fiti lenesi, jegosi, infecti, rude cu rinocerii! Pe asta sigur nu l-a omorat Cioacă, va zic eu. Daca il vedeti, cumparati repede de la primu' butic o ciocolata din aia Laura, ordinara. Nu rezista la asa ceva, al dreacu' grăsan mâncăcios si parfumat. Cum vine asa in zbor, flai flai, sa insface ciocolata, ii ziceti ca prin Bucarest e nevoie de interventie speciala. Promit pe cuvantul meu de cercetas ca dau recompensa toate bombele nucleare pe care le am ascunse sub patul de la mine din camera si toate cartonasele cu fotbalisti pe care le colectionez de la 4 ani(mai preșăăăăăs). Numai aduceti-l pe bolovanu' Cupidooooooooonnnnnn!!!!!!

Mi-e somn, sete si n-am fumat nimic de doua ore. A, mai e si 3 noaptea.

Se vede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu