marți, 7 iulie 2009

Rușine!!


Rusine ca ne-ati privat pe noi astia mai muciosi si mai nou-veniti pe Pamant de muzica lui, prin nepromovare! Stiam intr-adevar ca Michael Jackson e un mare artist, dar nu stiam, nu auzisem la tembelizor nicio melodie de a lui. Ba mai mult, mai aveam si o parte din albumele lui prin casa, pe care le-am descoperit acum cateva zile. Cand auzeam de Michael Jackson, automat prin minte imi treceau cuvintele 'operatie estetica', 'nas cazut in timpul concertului', 'pedofil', in niciun caz 'pop', 'rege', 'megastar', 'Mtv', 'scurt metraj', 'moonwalk', cum ar fi trebuit de fapt. Si nu numai mie, ci tuturor astora mai new-arrived. Rusine, ca nu l-ati promovat aproape deloc in ultimii ani, ba l-ati mai si ponegrit si improscat cu noroi, barfe, zvonuri, scandaluri sexuale, toate proiectiile voastre imaginare, ale unor escroci care fiecare a vrut sa ciupeasca cate ceva. Dupa ce a murit fizic, ati inceput sa-l promovati sa zicem pe sfert asa cum merita. Omul asta e un zeu, serios. Cred ca pot sa ascult melodiile lui incontinuu zece ani la rand fara sa ma plictisesc. Va zic la modul cel mai sincer, ca orice alta melodie, orice alt interpret actual mi se par niste jeguri sub unghie. Si ma gandesc ca atata timp am respirat degeaba fara sa ii ascult melodiile si fara sa-i urmaresc clipurile, de care acum nu ma mai satur, v-am zis.


Rusine, voua cacatilor din media.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu