duminică, 12 iulie 2009

Cică leapșa. Leapșa să fie.

La lepsuirea prietenei Miru, voi incerca sa raspund la aceste intrebari intrebatoare.



1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:

Sunt la baie, pe wc cu laptopu' in brate, prospectul de la tampoane se pune?



2. Fără să verificaţi cât e ora?

+ 18 time.



3. Verificaţi!

+ 18 time, stripperii din dormitor confirma.



4.Cum sunteti imbracat?

In corset negru, pantaloni din latex, cizme negre din lac, urechiuse si codita de iepuras playboy, codita ce mi-am dat-o momentan jos dat fiind faptul ca sunt pe wc.



5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

La ce nu ma uitam.



6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

Apa de la wc si gemetele stripperilor pe care i-am chemat la mine si sunt undeva prin dormitor.



7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Acum 2 ore la Sex Shop sa-mi iau catuse ca ultimul inghitise puful roz celor de dinainte si nu mai era acelasi efect, stii tu.



8. Ce aţi visat ieri noapte?

Ca eram o doctorita psihopata ce tortura indivizi de sex masculin.



9. Când aţi râs ultima data?

Acum 5 minute, cand m-am uitat in oglinda.



10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

Faianta?



11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

O EBa in marime naturala, o bara de streaptease si sediu' OTV(in garsoniera taaa)



12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Nasty Louisa, beautiful treesome.



13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?

In afara de fata mea, ce ma surprinde zilnic, nimic neobisnuit.



14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Ce e aia o parere? Botoxul migrat de la buze in creier nu imi permite sa imi amintesc..



15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă?

Am 6 sfarcuri, 20 de degete la picioare si un ochi la spate! Surpraizzz!! Dar șhhhh cei din camera nu au aflat incaaaa



16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Marinela, Geta, Emanuella sau Monalisa.



17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Gică sau Ion sau Vasile sau toate trei.



18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?

Da, in Republica Moldova.



19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Tigarile sunt sub primul pom pe stanga.



20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Tot, inclusiv preturile la catuse.



21. Vă place să dansaţi?

Tana na na n ana nananana. You can leave your hat onnn..



22. George Bush?

Amantu' meu. Zicea ca-i plac bucile mele, sunt ca niste trandafiri pentru tufisul lui.



23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

Niste franturi dintr-un film lacrimogen la care se uita bunica-mea, inainte s-o dau afara din casa cu tot cu tembelizor, ca sa inceapa actiunea.



24.Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

Dan Diaconsescu, Naomi, EBa(xoxo) si Harap Alb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu