duminică, 12 iulie 2009

Politică?


Niciodata n-am dat mai mult de doi bani pe treburile politice, vorbind strict de Romania. De fapt nici nu m-am obosit sa dau. Daca ma apuc sa incep comentariile pe astfel de teme, v-am mai zis ca mi-ar trebui doua bloguri pe care sa scriu in paralel de dimineata pana seara si tot nu as termina de comentat, iar daca stau sa ma gandesc mai bine pe de o parte nu sunt nici in masura sa comentez astfel de treburi, dat fiind faptul ca am 15 ani si de abia am deschis si eu ochii in lumea asta mare, mucoasa de mine. Pe de alta parte insa, am tot dreptul sa comentez si sa-mi spun punctul de vedere, caci teoretic suntem intr-un regim democratic, intr-o tara 'libera' in care toti oamenii sunt egali, indiferent de sex, varsta, religie, etnie, orientare sexuala, etc. etc. Voi face o exceptie in postarea asta si imi voi spune punctul de vedere. Ce inseamna pentru mine, Antonica de 15 ani, politica ce se practica in Romania la ora actuala? Un circ, o sandrama, o bascalie, cu doctrine nediferentiate, un wanna be politica, o EBa care sta pe un piedestal portocaliu si ne ureaza succesuri, un marinar esuat care dupa ce declara ca nu are niciun plan pregatit pentru solutionarea crizei ecomonice, incheie cu sintagma 'Sa traiti bine', acelasi marinar care iarna merge la patinuarul din parcul Cismigiu si cocalarii ii pun coarne, care sustine diferite discursuri ridicole in diferite zone ale capitalei, nefacand altceva decat sa se arate in toata splendoarea sa de cabotin protagonist, 'presedinte' al circului politic curent. Ce mai inseamna pentru mine ? Un oier, semi-semi-semi-doct si o fosila, care cica au statutul de euro-parlamentari si care cica ne vor reprezenta tara in parlamentul Europei. Unul, care probabil in timpul discursurilor se va scarpina in cur si va gusta aroma, iar celalalt care probabil va sustine discursuri despre asociatia 'Cuțu-Cuțu' si despre nefericirea dulăilor puricoși. In contiunare, o oarecare Ridzi-pizdi organizatoare de festivale pentru Tineret, sugativa de fonduri, care dupa ce galetile de banii se fac disparute adanc in buzunarul individei, mai si zice cu seninatate, cu un zambet in coltul gurii acoperite de nasul borcan de muraturi, in fata randurilor si randuletelor de microfoane, camere si reporteri agitati 'Nu i-am luat eu.' ; mai inseamna si un prim-ministru Boc, lingator de goz de marinar, o unealta in mainile clownului-de-mare, mai inseamna si o sinteza dintre doua partide care se urau de plangeau si rozele de pe stemele lor, pe care setea prea mare pentru sucu' de bani le-a adus impreuna in alcatuirea guvernului actual si acesta o caricatura de guvern, plin de obscuritati, dedesubturi bolnavicioase, membrii acestei sinteze parca stand din clipa in clipa sa sara unii pe ceilalti, ca niste fiare salbatice. Intre timp, rata somajului creste, patronii se arunca de la ferestrele birourilor, preturile cresc, leul paraleul se devalorizeaza, chiar si generatiile tinere, actuala speranta, nepatate in mod direct de comunism incep sa fie stropite cu mucegai in mentalitate 'cand o sa fiu mare, o sa fiu politician, o sa fur si o sa am o vila cu piscina in Pipera'.

Se apropie alegerile prezidentiale, campania excesiva nu va intarzia sa apara, va veni bineinteles imbracata in culori stridente, in speechuri care mai de care mai pompoase si mai pline de promisiuni, avand evident ca deviza 'SCHIMBAREA, ALEGE SCHIMBAREA'. Da intr-adevar, se va schimba ceva, in loc sa ti se fure si sa te pacaleasca pe stanga, o sa ti se fure si o sa te pacaleasca pe dreapta. Exact cum vine si circul acela mobil in fiecare oras, batiste colorate, vorbaraie multa, trucuri cu carti, clowni cu nasul rosu, toate acestea avand scopul final de a-ti goli buzunarele. Tot marinaru' ramane pe pozitie, pentru ca astia suntem, o natie de pescarusi, inghititori de momeli regurgitate. Nu zic ca ceilalti candidati sunt mai buni, dar parca au mai putine buline pe costum si nasurile mai putin rosii..

Asa vad eu politica acum. Luati si condamnati-ma daca aveti de ce. Si sa nu ma condamnati nici atunci cand voi creste si voi face cine stie ce rahaturi de gen. Voi m-ati educat asa, la voi am vazut cum se face.

Acum ma duc sa-mi tund si eu breton castron, sa-mi pun tocuri de 12 si sa-l rog pe tati sa-mi faca si mie un partiduț ruoz.

ACUM!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu