vineri, 17 iulie 2009

Degețica în Plaza.


Astazi intr-o zi cu soare si datorita faptului ca voi pleca la mare(na rima, fara numar, fara numar) m-am dus pana in Militari, la basina mall Plaza din coceni sa mai fac niste cumparaturi. Nu ma intrebati de ce m-am dus tocmai acolo din moment ce stau in Berceni, fiindca nici eu nu stiu. Ma rog, cert e ca dupa ce m-am invartit ore in sir ca un coi in caldare pe acolo si dupa ce am aruncat bani si in stanga si in dreapta, am avut din nou prilejul(numai prilejuri din astea are Antonica) de a asista la o faza de faza. Fiti atenti ma, eram cu prietena Giorgiana pe la etajul 3, acolo la mâncălău si tocmai ne pregateam sa coboram si sa mergem si noi acasa(tv). In fata noastra erau doi, unu' si una care se tineau da' mana. Nimic deosebit pana aici, cuplu, dragoste mare, amor turbat cu spume la gura. Cand dintr-o data limbricu' ala de 'barbat'(quotation marks really required) care era jumatate cat individa incepe s-o dezmierde, de fapt s-o frece pe aia intre buci. Prima data am crezut ca nu vad bine, dar omu' nostru continua, nu avea nicio jena, o freca si o freca de am crezut ca o sa-i explodeze aleia bucile cat pepenii de zece chile de la mine de la taranoaia. Parca o si vedeam culegandu-le de pe jos si pe el tot frecand-o..in gol. Ala se credea la masa acasa pe patu' de paie langa soba de teracota si langa presu' cu Rapirea din Serai. Da si aia mai breaza ca el, ce cacat.. ii placea muierii sa fie frecata in public, senzatii tari, andrenalin 'raș'; cum sa-i smulga mana si sa-i mai dea si doua palme peste ratul ala de săpăligar? Prea mult. Bai, dar am ramas praf, coborasem deja la etajul doi si el tot cu mana in curu' ei era, in minte mi-a venit o faza de la Animal Planet cand taranu' isi ducea vaca la veterinar si ala ii baga mana in cur pana la cot sa vada cum sta vitelu'. Nu, serios acum, oameni buni voi sunteti chiar nesimporci? Mai aveti in voi vreun pic de jena, de pudoare, de respect(daca nu fata cei din jur, macar fata de propriile persoane)? Nu de alta, da' parca vad ca maine-poimaine intru intr-un magazin de haine si ii vad pe doi ca si-o trag acolo si eventual imi mai cer si un prezervativ sau ma trimit sa le cumpar unul. Sau sa il vad pe unul facand laba pe scaun la restaurant, asa ca desert. Dupa intamplarea mai sus mentionata la ce dracu mai pot sa ma astept? Gang bang in Mc Donald's? Si nu exagerez deloc sa stiti, fiindca de la 'Degetica' in mijlocul mall-ului, la gang bang in Mc Donald's nu e decat un pas.

Dragutilor, sunt pe lumea aceasta mare si perversa(de fapt pervertita) unele lucruri care nu se fac decat indoors, nu ziua in amiaza-mare cu tot norodu' care misuna in jur, dar pentru cine sa trancani asta? Pentru niste taranoi pentru care tot ce zboara se mananca? Gen gata a facut omu' nostru economie, a mancat mai mult rosii cu branza, nu branza cu rosii si si-a luat si el un Pleiboi; a vazut el acolo ca un nene pune mana pe fofoloanca unei tanti si gata, maine in mall face si el asta cu Marișica ca sa fie mai smecher decat cel mai smecher dintre smecheri.


Si uite asa viitorul ni se dezvaluie...cu mainile pe/in/peste/intre buci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu