miercuri, 22 septembrie 2010

Acid


Acid as turna o data si inca o data peste toate cele care imi fac specia de ras. La figurat(din pacate caldarile cu acid nu ajung pe mana oricui), caci la propriu imi determinati boratura sa mi se faca asa ghemuri ghemuri de la stomac in sus, de-a lungul tractului digestiv. Mai pe scurt v-as obliga sa-mi mancati voma, nefericitelor. Poate asa v-ati mai curata putin de molima care va apasa. Claunoaice cu nasurile prea rosii, cu pizdoaicele prea dilatate si dornice. Am mai scris despre voi de atatea ori, incat pot sa scot si un roman, sa fiu noua Herta Muller. Dar nu ma pot abtine, cand dau de una si de inca una si de inca una. Una mai dornica decat cealalta. Este prea mult pentru bunul meu simt, mi-l deflorati pana ii iese sangele pe toate orificiile, sarmanul. V-am vazut desfasurandu-va, dar sa ajungeti sa lingeti de pe jos flegma scuipata de un anume ĂLA, ca doar e a ĂLUIA e deja prea mult. Cat de jos sunteti in stare sa coborati? Caci se pare ca pe Mariane si pe groapa lor le-ati batut de mult la cur, le-ati inrosit la buculine. Cat de mult sunteti dispuse sa va gudurati si sa va frecati ca niste pisici paduchioase si nespalate de piciorul vreunui trecator? Pana va da ala ditamai șpițanul la burtoaie, va spun eu. Dar macar de v-ati invata minte asa. Macar. Dar mai rau faceti, mai rau va scaldati in balosenia voastra puturoasa si dulegaroasa pe deasupra, ca sa fie tacamul complet. Mi-e rusine sa va numesc femei, sau daca fac asta intr-un final, va cataloghez ca fiind niste femei handicapate, lipsite de trasaturile esentiale ale acestei specii: mandrie(sau cel putin respect pentrul propriul eu), mister, independenta, bun simt. De asta va zic handicapate, nu ca ati avea ceva la neuron, Doamne pazeste.


Pentru voi, femeile de maine, invinetite si prezente la tribunal cu ambii ochi umflati ca sa va revendicati masina de spalat, in urma partajului...

p.s Dupa ce revendicati masina, stiu ca veti avea grija sa cadeti in genunchi in fata fostului sot pentru a-i declara inca o data iubire vesnica, amor turbat cu nabadai si poate cine stie.. obtineti o sansa la impacare? Si daca n-o obtineti, ce daca? Reveniti maine la aceeasi ora. Perseverenta face totul...


Libidinoaselor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu