sâmbătă, 4 septembrie 2010

Septembăr

Se cam pare ca Mama Natura a mancat ceva nu tocmai in termenul de valabilitate, pentru ca de o saptamana au apucat-o frigurile. Cu ocazia asta am indesat funditSele, rochitSele etc in fundu' sifonierului si am scos de la naftalina puloverele, camasile si multumim 'Alui de Sus nu inca pufoaicele( *NOTA- ce fraieri sunt aia care si-au luat bilete la mare la noi).In concluzie, a venit toamna, ba. Si incepe si scoala, ba. Intr-un fel chiar ma simt coafata din pricina aceasta, macar ne strangem toate/toti la un loc si avem un punct de plecare. Ca atat timp cat a fost vacantion, parca am fi fost dezorientati, cu greu, dupa multe lupte si batalii sangeroase, ne-am strans la un loc. In acelasi timp, odata cu vremea asta, vad ca m-am strans si eu la un loc, pentru ca am avut intiativa de a deschide magicu' chenar alb si gol si de a-l acoperi cu bazaconiile mele. De-a lungul perioadei cat am somat, simteam ca-mi lipseste ceva, la un momentat am realizat ce-mi lipseste, dar totul s-a materializat intr-o guliveriana lene si un plictis direct proportional. Insa azi am invins(zici ca tin un discurs in fata alcoolicilor pe la vreo clinica de dezintoxicare; oricum s-a inteles ideea). Ceva de inceput? Pai stiti, mi-am uitat caietul acasa, da' il aduc data viitoare..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu