duminică, 31 ianuarie 2010

Narcisa iz in dă hauz

'Miroase a Sf Valentin si a chestii multe, gretos de pufoase si dulci, neaparat insemnate cu LOVE(citit asa cum se scrie). Eu oricum sunt cea mai frumoasa si cea mai desteapta fiinta de pe lumea asta. De ce sa ma impart cu un pularau natarau de varsta mea, de exemplu, care nu e in stare nici sa ma baloseasca asa cum trebuie? Imi sunt auto-suficienta si sunt indragostita de mine. Da, asta e adevarul, ma iubesc al dracului. De aceea nu-mi trebuiti nici unul, simt ca imi profanati persoana. Eu doar ma imbat si ma distrez(vinul-licoarea zeilor). Cautati un pic mai incolo si veti gasi gaste destule, care cad pe capete la o singura basina de-a voastra. Si nu numai ca o sa cada pe spate, ba o s-o mai considere si parfum de Jimbolia. Eu o sa traiesc o mie de ani, o sa am statui ridicate si chiar o alee dedicata in Cismigiu. Pentru mine ar trebuie sa se tuneze termenul de 'homo sapiens sapiens'. Nu inteleg de ce va mai straduiti atata si dati din cozile alea de mai aveti un pic si va luati zboru'. Mai ales tu. Da, chiar tu. M-ai frecat la melodie pana cand chiar m-ai determinat sa cobor pentru o perioada din jiltul meu aurit. Si cum am coborat, te-ai infoiat in zgarda si ai inceput sa faci pe Duru(care spala curu'). Si ce fitze, ce hachitze, ce talente, ce arfe, ce izmeneli... Da' ia mai da-te ma in puliceaua calului, du-te si puriceste-te in fata stimabilelor cu care (n-)ai fost si las-o pe zeita asta in pace, ca are alte trebi. Cum-necum, am reusit sa ma urc inapoi in jilt. Mi-am asezat si coroana care cam cazuse pe-o parte, trebuie sa recunosc. Si ca terapie nu mi-am repetat timp de cateva zile 'Sunt cea mai frumoasa si sunt cea mai desteapta'. Nu mai era cazul. Coborasem de acolo pentru un protozoar ca tine.'

Asta mi-a zis-o pretena de-a mea. Un pic exagerata, da' sa mor de nu-mi place cum gandeste gagica asta.

P.S. Pentru ele, ăle destepte. Sau nu, mai bine zis pentru ăle mai putin destepte, pentru ca ăle destepte oricum GANDESTE asa.(ma rog, nu chiar la nivelul asta, lucrurile sunt un pic 'țânțaro-armăsărite', dar in acelasi spirit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu