duminică, 24 mai 2009

Out - 'haifaiv', In - true life.

Mi-au trebuit circa doi ani ani de zile sa-mi dau seama ca 'haifaivul' e o mizerie. Ba nu, gresit, stiam ca e o mizerie, de abia acum am vazut. Brusc am inceput sa le vad pe toate asa. Curios lucru. Practic hi5-ul este ceva inutil, o lume virtuala cu care nici la cur nu poti sa te stergi, scuzati expresia. Daca folosea macar la asta si tot era un lucru bun. Dai commenturi, primesti commenturi, toate de pupat in the ass, ca doar poate sa aiba si nasul intre țățe persoana respectiva, tot 'frumi' sau 'scumpa' este. Si totusi sa zicem ca te-ar ajuta sa cunosti persoane noi, dar pana la urma ce fel de persoane? Dau cateva exemple 'Am talent in stil versace', 'Bogdan bengosu', 'Shukarime de fata', 'Prezervativul Durex', '25 de gume Orbit', 'Ma fut in lighean', 'Am fitse si nu'mi pasa'. Ok, chiar nu ma tenteaza sa am astfel de cunostiinte, sincer. Pe langa ca orice cocalar, ciudat, maimutoi, putoi, borac detine o pagina de haicinci, nici macar nu te ajuta cu ceva, pe tine ca individ. Iti da de mancare? Iti creste ratingu'? Adica vrei sa-mi spui tu mie ca daca pui niste poze photoshopate si rephotoshopate, in realitate nu esti la fel de stramb/a? Si in plus daca vrei, te mananca sa iti faci prieteni/cunostiinte noi, nu cred ca hi5-ul e locul cel mai potrivit, poate doar pentru individul 'Prezervativul Durex', care intr-o mare eventualitate este gaurit de frustrari. Un alt fapt este ca nu trebuie sa te vada nimeni ca ai fost nu stiu unde si ca te-ai distrat cu prietenii sau ca ai fost in cine stie ce destinatie exotica sau ca ti-ai tras cine stie ce gagic/a super. Se vad si in viata reala lucrurile astea si eu cred ca este destul. Ce mai trebuie sa reflecti realitatea intr-o oglinda sparta? Caci practic asta reprezinta 'haifaivul'.
Ceea ce ma distreaza este si faza cu top friends'ul, gata m-am certat cu Gică, ii aplic pedeapsa capitala- il scot de la top friends.. sigur o sa fie atins dincolo de splina. In primul rand intre prieteni, cunostiinte, decat daca esti oligofren faci o ierarhie, o clasificare. Din moment ce o arzi dubios cu ei si va imaprtasiti gandurile, ideile, etc, nu sunt toti la fel pentru tine? Nu stiu, nu am inteles niciodata chestia asta, cum n-am inteles nici faza cu prietena/prietenul cea/cel mai bun/a. Sau poti totusi sa-i diferentiezi in functie de cat timp petreceti alaturi, poate asa da, dar ii diferentiezi in realitate, nu onlain.
Pe urma mai e faza cu numarul de comenturi, pfuaaa am 24932347923343 de commenturi sunt god/godess. Asa te masori tu ca om, prin numarul de commenturi? Bun si imi zici si mie cat 90 % din commenturile alea sunt cersite pe mesingiar(alt targ de vite) prin massuri de tipul ( 'Buaaa puoje nuoi, un cuomm aici, va rog, dau back http://diamantul-finutz.hi5.com/) si cat 3% din ele sunt adevarate si nu lingatoare de gaoz?
It-s a lame thing frate, pe bune.
Eu una am renuntat, nu indemn insa pe nimeni sa o faca. Eu pot sa spun ca eram chiar obsedata, devenise o obisnuinta, sa intru zilnic sau chiar de doua ori pe zi, fie sa adaug o poza sa ma vada toti haterii(pff), fie sa mai pup si eu in curulet. Practic, ajunsese viata virtuala sa aiba aceeasi pondere ca viata reala. Incepuse sa devina tragic.
Ok, acum va las in continuare sa va smulgeti parul cu unghiile ca 'x' are mai multe comment'uri ca domniile voastre(clar e mai popular/a) si sa dezmierdati assuletul lui 'z', eu am mai multe treburi 'reale' de facut.

Drive safely.

Un comentariu:

  1. Guess what? Fix acum 10 minute ma gandeam daca sa-mi sterg haifaiv-ul sau nu :)) O sa-i mai las cateva zile probabil. O sa mai cuget asupra acestei probleme ce m-a bagat in dilema.

    Pana atunci, toate bune. :)>:D<

    RăspundețiȘtergere