joi, 7 mai 2009

Eu maimuta, miss berceni.

Salut, eu sunt maimuta, miss berceni, care sunt si eu cam proasta asa, saracuta de mine si fac ca trenul in gara cand nu am bani de tigari. Buuun. Cine zice asta?? Marina Mariana. Da, Marina, Mariana. Unde? Pe blog, hoopa.. a facut neuronu' bebei, stim sa dam din taste si din maus in haus. Stati, revin imediat, ma duc sa fac o poza langa soba din teracota, in bluza verde stropita cu pete albe de smecleu. Imi permit, trebuie sa-mi vada toti du$m@n!! (dusmanii) talentul meu in stil Armane, Versaci, Cabana(la alegere). Am revenit, acum sunt pă' trend. Asa, acum imaginati-va pe fundal, melodia prietenului Connect-R, Fata de la tara si lasati-o pe Antonica-maimuta sa graiasca. Maine sa mor de nu iau o lama de ras Bic la liceu. Nu, nu o sa-i tai gatul secsi-cosobencei, eu nu aplic rele tratamente animalelor. Doar o sa i-o inmanez si o s-o sfatuiesc mai intai de toate sa-si mai tunda pisica de pe maini pentru ca nu vreau sa-mi vomit pe fățăul ei nici macar cotorul de la vreo banana(eu, Antonica, maimuta). Sa renunte la adidasii cu ștrasuri manelisensation, nici nu am pretentii. Sa-i mai evolueze bucata aia de guma mestecata remestecata, nemestecata pe post de creier, nici nu ma astept(marile sperante). Sa vorbeasca macar un minut coerent, cat sa nu cada paianjenu' din panza, deja hai il manii pe Dumnezeu.
Serios vorbind, sunt de-a dreptul speriata, mi-o caut cu lumanarea!!!!!!!!!! Marina Mariana o sa vina si...si...o..sa...mi-o...DEA!!!! (give it to me baby..ahahaha). Lol. Pe bune, xxxxl lol. Fetiță, dragă, mi-ar trebui sincer cred ca doua bloguri pe care sa scriu in paralel, doar ca sa te descriu pe jumatate. Iti zic la modul cel mai sincer, esti monument. Eu sunt maimuta am inteles, dar tu? Tu esti o wanna be wanna be maimuta, scarpina-mi-ai extremitatea rosie. Pana ieri ma intrebai daca merge rosu cu verde, azi puți de talent si ma chemi sa-ti vad palatele cu turnulete a la regele Cioaba din...Cosoba. Tu esti cea care are o problema aici, pe bune, esti complexata. Nu a zis nimeni nimic de Cosoba ta, nu ti-a facut nimeni nicio vina ca provii de acolo, doar ca ai atitudine de Cosoba, ma intelegi? Ne sperii, pe bune, de ce crezi ca stai in curu' clasei citind Coliba mosului Tom fara sa te intrebe nimeni de sanatate, de ce? Ca ii pune Antonica maimuta pe toti sa faca asta? Dar ce sunt eu acolo? Sef de trib? Bat cu pumnii in piept uga uga, nu va apropiati de Marina Mariana, du$manca mea no. 1, are talent si sentiment mai mult decat mine, nu va apropiati ca imi scot cercelu' covrig si i-l bag intre margelele curcubeu? Asta e conceptia ta, de om limitat si influentat, ca toti cei din provincie de altfel de curentul gipsy, ca sa nu-ti zic mai pe romaneste ca esti o cocalara imputita care se da drept mare intelectuala, niciunde in alt loc decat pe haifaiv (carti citite: Mara :X:X:X:X Hr00neekoool ji kantecool varstelooor:X:X:X:X:X, sa vada si Silă de la fereastra turnului palatului dă' haur ca tu este fata(?) silitoare si buna la toate). Nu o sa intelegi nimic din ceea ce iti zic eu aici evident, o sa sari ciupita de blugii cu fermoare aurii si o sa continui sa scrii despre cat de rosu este dorsalul meu, si cu cate coji de banane ma sterg la cur si ti le lipesc de basca abajur. Stiu ca asta o sa faci, fiindca fiecare face cat stie si cat poate. Inca ceva, daca eram 'cocalara' nici nu indrazneam sa fac un blog in care culmea sa-mi mai si critic specia.(o explicatie pentru nivelul tau, as putea spune)Asta o poti face doar tu si chiar o faci. Mai vii la scoala si cu tricou 'Anti-manele', hai mă, mă leși că vine cheș ($$$) pă' preș, ma repet cu banii pe care i-ai dat pe imprimatul pe tricou iti luai un set de lame de ras Bic cu aloie(aloe) si puteai sa le folosesti si pentru restul partilor corpului care din fericire, nu sunt la vedere. E ultima data cand dau din taste pentru tine, iti promit, fiindca stiu ca esti o cauza pierduta dat fiind faptul complexelor tale, mentalitatii deficitare(gasesti in Dex cuvintele astea 'noi si greeleee'), exagerez putin si o sa zic poate chiar fiintei tale limitate(noroc cu globu' da' cristal jvarovschi) Adevaru' doare, viata e dura, Tokio Hotel. Pana una alta eu sunt la nivelul la care sunt, tu stai si imi maturi mie praful de pe toba(trebuie sa faca cineva si asta nu?). Te las, se aud chemari dulci ale plaiului de Cosoba(yolaritiiii..Marinaaaa..Marianaaa...martinaa..vinooooo...). Fugi in ritm de doua puncte ics, doua puncte ics si ai grija cu butelia la aragaz. Teoretic ar trebui maine sa vin la tine si sa iti smulg pamatuful ala de par din cap(nu intreba care cap) si sa te trimit direct, ocolind centura(stiu, asta e, de data asta ratezi ocazia) la Cosoba City, ai si spital cu turnulete?, dar practic nu ma voi coborî la nivelul tau de dincolo de campia abisala(nu e un tip de blug cu stra$$uri te asigur) si te voi lasa in plata Domnului(expresie tipica de a ta) si a lui Marin Preda/Mircea Eliade, care vrei tu fifti-fifti, aa si 'suna un prieten merge', ca am vazut ca ai telefloc, iti permiti, te piși cu jet pe toata lumea. Te-am pupat in varf de lant zdringhi-flinghi de curea haurie si-ti doresc succes la scris pă' blog, sa moara toti du$man!! tai, sa-ti traiasca familia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu