miercuri, 27 mai 2009

The night post.

Pot sa zic ca am prins rasaritul si am dormit 4 ore incepand de la 9 de dimineata. Nu stiu, simt ca am trait un infinit si nu reusesc sa ma localizez spatial si temporal. Nu-mi gasesc locul. Ma simt ca un 'ceva', aruncat 'candva', 'undeva'. Uneori imi puneam intrebarea cum ar fi sa nu existe somnul, sa prinzi toate evenimentele din timpul noptii, fiecare avion care strabate cerul, fiecare latrat de caine, sa nu-ti scape nimic. Practic sa traiesti dublu. Si ajunsesem la concluzia ca ar fi extraordinar; decat sa stai anesteziat in starea de veghe si toate sa se desfasoare pe langa tine. Pe langa faptul ca fizic e imposibil sa faci lucrul asta(si asta o stiam de la inceput), noaptea trecuta am realizat ca daca totul ar fi liniar, fara micile intermitente, ne-am pierde mintile. Ajunsesem sa ma intreb practic cand ma ajezasem la birou sa scriu rezumatele, ieri sau astazi? Prea s-au petrecut toate una in contiunarea celeilalte si, cu maiestrie ieri devenise azi, iar azi devenise ieri. Dupa cum v-am zis nu ma mai puteam localiza si in plus era senzatia de suprasaturatie, vroiam sa dorm, efectiv ma saturasem sa si respir; asa oare s-or simti si batranii de 95 de ani de tanjesc dupa acel somn?
Lasand partea filosofica la o parte, a fost chiar super caterincă aseara si cu celelalte colege de suferinta, oropsitele de noi. Cu prietena Andreea cel putin, pe la 5 aveam fantezii cu haine sfasiate si sange(deci ca sa vedeti ce poate face Dinu Paturica si Ionuț Păr Negru din niste oameni relativ normali din punct de vedere al căpălăului). Apoi faza memorabila a serii a fost cand ne explicam geneza acestei multitudini multitudinoase a chintalelor de teme din partea persoanei care a avut ocazia sa ni le daruiasca:

'Vibrator(dildo) overdose, try a dick!'

=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu