joi, 15 octombrie 2009

Probabil, ca dupa o luna in decursul careia am șomat, va asteptati sa debitez ceva maret. Asteptati, doar stiti ce zice nenea Paler, 'Sa astepti oricat'. Sunt bolnava, ma aflu in imposibilitatea de a scrie. Si nu bolnava in sensul de pitici pe creier, aceia ii am oricum, cred ca o am si pe Alba ca Zapada cu tot cu mar in gat; si nici in sensul ca mi-a cazut un ovar si m-am dus la Ciomu sa mi-l puna la loc. Ma rog, nu am chef sa aprofundez asta pentru ca sper tot mai mult intr-una sfanta VINDECARE, doar stiti cum e, speranta pune mainile pa' pept ultima.

V-am pupat, va promit ceva cu adevarat orgasmic in curand, n-are Antonica fata de stat in stendbaius si de numarat protozoare inaripate. Numaru' zilei de azi - 4(patru). De ce? Ca sa va sara mucu' de curiozitate, sa se lipeasca de monitor si cand incercati sa-l scoateti sa-l jupuiti si cu cativa pixeli la bord. Hah!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu