marți, 22 septembrie 2009

Povestea lui Iliescu-amon cel voinic.


Amu cica era odata o printesa care avea un nanau asa de mare ca si-l punea pe rotile ca sa se deplaseze, la soare te puteai uita, dar la nasucu' ei ba. Si odata, cum mergea fatuca noastra prin gradina regala, trandafiri, bambus, pizda-tigancii, basina porcului si alte vegetale, da ea sa miroasa o floare de rostopasca. O duce la nasuc si inspira, dar atunci forta malefica, il cappo di tutti cappi, Spulul care era cat un purice ii intra intr-o nara. 'Hahaha, i got it from my mamma, gie, gie, i'm in the club, mori bitch, ca nu mai get out de aicea de cand cand mi-or creste eyebrows'. Atunci printesa speriata, in zguduit si huruit de rotile s-a dus la taticul ei, Becali-Imparat sa-i ceara ajutorul.
-Papaa, ajuda meee!!!
-Embarasada din nou? Daca nu i-ai zis lu Titel sa foloseste intestinele ălea de oaie..
- Nu papaa, aia a fost saptamana trecuta, au fost trei si i-am inecat pe tustrei in latrina din Padurea Cerbului.. Acuma, mi-a intrat Spuluuu in nasucel si nu mai dau de el sa-l scot afara.
- Of fata tatii, eu ti-am zis sa te feresti de Spul, dar de.. nu m-ai ascultat. Amu ce sa-ti fac? Hmm, lasa ca stie eu.
Si atunci scoase un flaut si fluiera. Atunci veni in zbor oaia fermecata. O trase de trei ori de tate si ii zise cu calm si vadita simpatie:
- Făă, du-te in mortii tai de rapandula si da sfara in tara sa vina cei mai viteji si sa-l scoata pa' lindicu' ala de Spul din nasu' lu fimea. Hai mars si nu mai beli fasolea la mine, ca iti dau acuma cu doua mii da' euro peste rat, de vezi numai cas si urda in fata ochilor!!'
- Acum stapane, vointa ta este porunca pentru mineee.. si capra pleca mai repede ca vantu', ca gandu', ca o flegma aruncata din putu' plamanilor cand esti racit.
Nu trecu' mult si iaca se infatisa primu' viteaz: Ludovic Din Ibric, poreclit si Alunecosu'.
- Imparate am venit sa-l fac pe netrebnicul ista sa regrete ca s-a incurcat intre cilii vibratili ai aceste mandre craiese.
- Craiasa din aia e mata ma, n-o lua tu pe fimea cu din astea, ca acuma zbori de nu te mai scoate nici Voiculescu din cacat. Hai sa te vad acuma ce poti.
Alunecosu' tacu', intr-o clipa unsuros se facu si se baga tot la printesa in nara. Si traversa patruzeci si noua de campii de cili timp de patruzeci si noua de nopti si zile(neuronu' Imparatului Becali paraliza si pe jumatate intre timp) pana dadu' de Spul.
-Aici erai, paclisitule, ai sa te sufoci cu untura mea. Na de aici.
Dar Spulul, siret de hadidas Naic, isi facu un scut din chitina, ca un fel de exoschelet cibernetic, automatizat, termorezistent, updatat ultimelor norme de fizica intergalactica si toata mazga aruncata de Alunecos, i-a fost parata, penetrandu-l dincolo de duoden.
-Asta la vista, beibeee. No te pui you with the Spul!!
Intr-o clipa, viteazul a fost ejectat afara din nara intr-o balta de muci balosi, la picioarele imparatului.
- Asa deci, ai indraznit sa vii icise si sa ma insulti, intorcandu-te cu coiu-n traista. Pentru asta te voi inchide pentru nouazeci si noua de zile si de nopti in casa cu Vanghele zis si Ăl cu Almanahe.
-Nu imparateee, te roooog nuuuuuuu, nu stiu sa dau searci pe Goagal, omoara-ma, taie-mi splina, fa-mi rinichii confetti, numai nu ma trimite acoloooo..
-Piei din calea mea, taratura. Urmatoruuuu'
In urmatoarea secunda isi facu' loc in sala Sorinel fitze de 1769(anul curent), imbracat tot in aur si cu casetofonu' pe umar.
- Hau$$ sefu' meu, sa-ti traiasca printz33sa, ce fr00mi'ss e, sa-i mananc guritza si sa-i p00p bujele d00lci. Hai ca am venit eu aicea, sa-l sparg la bot pe du$m@n00 ala de Spul.
- Daca nu o sa reusesti, tot ce o sa mananci o sa fie casu' meu de la comisuri. Hai sa te vad.
Inchide Sorinel casetofonu' si se baga cu tot cu harmura la printesa in nara. Merge el, tot asea ca primu' si da de Spul.
-Hausss, s-a terminat smecheria, bagabondule, na de aici, si arunca cu vreo optzeci si sapte de chile da dolari peste dusman. Dar acesta, mai sucar de fel apasa pe un buton de sub urechea stanga si se blinda in euro. Atunci fiecare dolarel se pisa pe el si revenira la Sorinel, dezmembrandu-i harmura si lasandu-l in bluza de lycra goala.
Se intoarse umlit, iar Becali-Imparat, suparat de bunica focului il condamna la o suta optzeci si noua de zile fara poze pe buda, fara manele si mai ales fara talent in stil Versace.
Se facu liniste si intra si al treilea: un mosulet, sfrijit si pricajit, de-l cauta moartea pe acasa. Iliescu-amon il chema, frate cu Tutankhamon si var cu Keops.
- Mai draga, am venit cu deosebita stima in suflet si cu speranta de a-ti recupera minunata fiica.
-Bai tataie, azilu' e la doua cismele mai incolo, vezi ca acolo gasesti si scutece pentru batrani mie in suta $$.
- Nu draguta, ti-am adus la cunostiinta faptul pentru care sunt prezent aici.
- Bine, bine, zise imparatul framantand intre degete o bila de muci, fie, hai incearca si tu, dar cum nu au reusit vitejii vitejilor, nu stiu cum ai s-o scoti matale la cap.
Micutul Iliescu tacu si intra si el adanc in nara. Merse si el ce merse pana ce il zari pe Spul.
- Hei father, what ya' faci here? No free mici si beer and no gratis pampers, zise inamicul, vazandu-l.
-Aaa, iu spic ingliș, năău? Ai alsău spic ingliș, ui chen bi friendz end șer politicăl advaisis, comiunism, iu nău. Ups, mai erăr, dimocrăsi ai ment.
- Noooo, asa bad and stupid engleza, nu am mai heard, de cand sugeam milk de la mother Spulăăă, nooooo, my head, my urechi, my big intestin, sunt destroyed....
In acel moment, Spulului incepura sa-i infireze sprancenele, sa-i iasa limba pe nari, sa i se impleteasca omuletul cu esofagu', astfel se desprinse de peretele narii si fu ejaculat afara unde se dezintegra.
Pe urma, dupa ceva timp iesi si Iliescu-amon, 'un batran atat de simplu dupa vorba, dupa port' si exclama triumfator: Stiam ca diplomatia este solutia!
- Bravo, bravo, mai asta micu', mi-ai slobozit fata si pentru asta vei fi bine rasplatit. Mai intai ti se va inmana premiul Ugeru' oii de aur, apoi vrei primi cadou o suta saizeci si septe de chile de telemea si nu in ultimu' rand lana magica, o flocăiești putin si te face chiar si cu patru sute nouazeci si patru de ani mai tanar.

Si uite asa au trait ei pana la adanci batraneti, de nu or trai si amu, nu ca noi istilalti, oropsiti de soarta sa digeram tot felu' carti si carticele, noi istilalti de dam pe la școale mai mult decat pe acasica, noi istilalti de stam si ne scobim in dinti..

Un comentariu:

  1. Jesus=)).
    Asta este cumva o consecinţă a celor 3 ore de română cu domnişoara Pop? Mi-a plăcut cum l-ai transformat pe Spân în Spul şi cum Sfânta Duminică a devenit oaia-capră trasă de 3 ori de ţâţe.
    Aceasta este povestea lui Harap-Alb modernă :))).

    RăspundețiȘtergere