joi, 22 octombrie 2009

Eu si Tu

'Eu' sunt 'eu' si niciun oarecare 'tu' nu ma va determina sa nu fiu 'eu'.
Nu uita de asemenea, ca 'tu' esti 'tu' si 'tu' e diferit de(egal taiat) 'eu', deci o 'lume' pentru mine, o 'lume' pentru tine, o 'lume' pentru fiecare 'tu' in parte.
'Eu-l' meu se poate cataloga intr-adevar ca fiind unul dificil, complex, cu multe contraste, ici aparenta, colo esenta, ici esenta, colo aparenta, deci, prin extrapolare si 'lumea' mea este la fel; daca 'tu' nu-l intelegi(ceea ce este 99,999(9) % probabil, pentru ca nici eu nu il inteleg in totalitate), nu inseamna ca trebuie sa te impui peste el, nu poti imbraca o grasa cu o rochie stramta.
Inca ceva, tocmai asta o face diferita pe grasa: iese bine in evidenta din randul multor, multor rochii stramte. Atatea cat si 'tu-uri'..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu