vineri, 26 iunie 2009

Trăncăneală in miez dă' noapte.

Antonica: Ia zi preteno, cum e cu ciocolata aia?


Gia: Cu alune. Ea decide tot...TOT!


Antonica: Stapana noastra, ciucalata asta, trebuie sa avem grije. Țe-a facut bolboroci in stomacus ultima data parca, nu?


Gia: Da, mi-a facut cappucino, ce sa mai.


Antonica: Inca o data iti zic ai grije, eu nu vreau sa te influentez ca pe o jucarie de la 3 ani, dar iti zic ai grije.


Gia: O sa am, prietenii astia de kkt, lumea de kkt, totu' de kkt imi fac viata de kkt si ma fac sa dau afara mult..kkt.


Antonica: Aoleo, m-ai rascolit cu totu cu faza asta. Tocmai mi-am amintit cand am fumat prima tigara,etc.


Gia: Ai facut pe tine atunci?
Antonica: Am facut pe altu, de ce pe mine?


Gia: Pai da, ma gandeam eu, pe tine te barfesc la ceas de seara toti pe messenger, deci ai pe cine sa faci.


Antonica: Vezi ca stii, imi place ca pe tine nu te influenteaza fraierii din juru tau care se cred prietenii tai.


Gia: O stii pe aia cu timpu?


Antonica: Trece?
Gia: Nu proasto, de el depinde cand mancam, bem si ne cacam ciocolata cu alune. Ce e asa greu? Esti de cacao(50% concentratie)!


Antonica: Taci rapandulo, ca tot eu sunt mai sincera si mai melancolica decat tine. Ha!


Gia: Taci tu si mai bine fa un exercitiu de sinceritate(nu pozitia 69, cu siguranta). Asta de sinceritate e din ala cu minutu', stai sa te gandesti, sa atingi Nirvana, forta Zen, spanacuri din alea, buruieni fripte in acelasi recipient cu alunele din ciocolata.


Antonica: Poate iti otravesc cappucinou


Gia: N-ai cum.


Antonica: Ba da, iti pun in el ciocolata cu alune rectala sa vezi atuncea exercitii de sinceritate, 4 la o sutaa.


Gia: Bine, esti o rapandula. Stii ca ieri am iesit cu bicla prin Romanica, aveam o criza iemo, erau alunele prea prajite si m-au taiat pe gat.


Antonica: Se vede.


Gia: Erau doi prosti care erau sa dezmembreze si ultimele alune din mine, sa-mi ia pana si gustul de shaorma din gura si sa-mi indrepte si acolada dintre sticksuri. Sa dea cu usa peste mineeeeeee, chiar asa(nu ca as fi eu o oligofrena si era sa intru in ei din cauza bretonului ce mi se face triunghi intre ochi)


Antonica: Clar nu si-au luat permisul in Bucuresti. dar tu o sa ti-l iei, fiindca esti super Gia si mananci ciocolata cu alune!


Gia: Si totusi te-ai spalat pe fata cum ti-am spus eu, nu de alta ca dupa aia ma bate X cu biciu' electric peste coaiele pe care oricum nu le am.


Antonica: Pai si de ce atata panica?


Gia: Timpul.


Antonica: Nu era ala care trece?


Gia: Esti proasta si ti-ai luat permisul la Arges.


Gia: E ala cu mancatu' si cacatu' ce e asa greu?'


Antonica: In fine, o stii pe aia cu ursu?


Gia: Fram?


Antonica: Nu ma, nu ursu' pular. E un altfel de urs.


Gia: Circu' Globus?


Antonica: E o legatura, ca intre alune si ciocolata pot sa zic.


Gia: Esti nebuna?


Antonica: Sunt cappucino. Incantata.


Gia: Stii ca cappucinou' merge cel mai bine cu un seven Days MAX PLIN cu ciucalata(chiar ca decide tot)


Gia: Hai, zi-o pe aia cu ursu.


Antonica: Am uitat, tocmai mi-am inghitit aluna.


Gia: Ma, da tu esti chiar proasta.


Antonica: Cappucino.


Gia: Hai, da-te in hitul zilei(pentru melancolici-My heart will go on- celine dion : ) !


Antonica: Manca-mi-ai minutu' din prima bere pe care am baut-o si ciocolata cu alune a primului gagic!


Gia: Hai, sufla-mi-ai in prima tigara pe care am fumat-o de nervi, influentata de cei din jur, etc. !


Antonica: Bine, oricum stii ca intre mine si tine nu e ceva long-term, esti draguta esti simaptica, dar alunele mele plutesc in alta ciocolata.


Gia: Pai si cum nu e ceva de long term, din moment ce nu e nimic?


Antonica: Pai uite asa, mie nu imi plac lucrurile neterminate, prefer ursii pufosi.


Gia: Am inceput ceva ca sa avem ce sa terminam?
Antonica: Cappucinou facut la filtru.


Gia: Da, intr-adevar nu e ceva de long term, fiindca l-am dat pe gat imediat si a rezultat..ciocolata cu alune, evident.


Antonica: Hai fi sincera acum, mergem maine la Water Park?


Gia: Te lasa ursul pufos?
Antonica: Nu stie, i-am dat ciocolata cu alune sa-l tin ocupat. Ursu, il stiti voi(tu)...


Gia: Aha. Lol. Hai sa punem punct.


Antonica: .


Gia: Pai da nu inteleg care e problema, frate?
Antonica: .


Gia: Hai, acuma da-mi blogul tau sa-l citesc.


Antonica: Am luat pauza, o sa mananc ciocolata cu alune ca sa am timp si chef si minute din alea, stii tu.


Antonica: Si totusi maine Water?
Gia: Da.


A doua zi la Water.


Gia: Bzzzzz??


Antonica: Bou in jug.


Gia: Acvila.


Antonica: Ciocolata cu alune, a dracului de muuuulta.


Gia: Urs.


Gia: Oligofren.


Antonica: Puta oparita.


Gia: Is he better than me? Did you get what you want?


Antonica: Cat o sa ma injuri daca voi avea intentia de a-ti spune:buna :)...?


Gia: Pot sa iti dau la lorgean si sa-ti zic pa in mortii matii?


Antonica: Scuza-ma te iubesc, iti daruiesc my choco si vin la tine cu tot cu bicla si putica oparita si te scot si in Freim. Si totusi mergem la mec sa mananc? Asta dupa ce fac duj.


Gia: Ce a zis vulpea la arici?


Antonica: Ce a zis, lumina ochilor mei bulversati de bretonul triunghi?
Gia: Ia un urs si marsi de aici!


Antonica: Mi-am tras gagic cu nas Partie, mai trebuie sa ne luam skiuri si sa ne facem un duj in timp ce prestam un exercitiu de sinceritate, revenind in aria taraniilor si a ipocriziilor.


Gia: Are spranceana impreunata? :"> :"> :">


Antonica: Da si e pufoasa ca blanita unui ursulet nou-nascut :X:X:X



Gia: Bai, eu trebuie sa plec, te las sa-i mangai spranceana lu' gagica'tu si sa aluneci pe partie.



Antonica: Stai ca me-a dat sms.



Gia: Te-a dat? Ce zice?


Antonica: Zice ca tocmai si-a ras spranceana de nervi ca si-a pierdut penseta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu