joi, 25 iunie 2009

Din nou miscellaneous.

Bai zambaretilor, n-am vazut in viata mea asa ceva(zici ca sunt pe Pamant din Jurrasic, mucoasa de mine); vreau sa scriu despre atatea si totusi nu am puterea sa leg nici doua jegoase de cuvinte. Nu ma pot concentra deloc, mereu imi vin in gand alte si alte mizerii care se astern in straturi-straturi peste ceea ce vreau sa debitez eu aici. Parca neuronu' meu s-a facut flocirica de popcorn: BOOM. S-au intamplat multe in ultimu' timp si tot la multe am fost obligata sa asist. Iar scarba mare. Rezumatul ar fi: o bastarca de om, anti-talent privind scrisul( si in orice domeniu daca stau sa ma gandesc mai bine) si frumos ca mosu' de 10 sute de ani in maiou stand in scaunu' cu rotile cu un dejt in nas, o arde emo cu statusele, cacatele si incearca sa defineasca diferite concepte filosofice pe blogusor. Nu pot sa zic decat sarmanu' puțică opărită. Poate o sa se poata privi in viitorul apropiat intr-o oglinda fara sa se faca muci in fata lui. Iar asta cand se va intampla, fățăul de lorgean si-l va vedea(am facut si rima..na' ca incepe sa-mi revina inspiratia plecata la curve). Lasandu-l pe oparit la o parte, din perioada asta am extras si ceva educativ daca pot sa ma exprim asa(normal ca pot, imi permit, ce pusca mea). Mi-am dat seama ca.. daca te dai pe toboganul semi-abrupt de la Water Parku' din Otopeni exista o sansa sa ramai fara sutien sau sa ti se deschida sutienu'. Zic asta din proprie experienta, bine Antonica bulanoasa cum e ea, a avut super norocu' sa i se deschida pe sub apa fara ca nimeni din jurul ei sa observe si sa izbucneasca in ras animalic cu spume la gura sau sa iasa din piscina in strigate melodioase de 'Ha ha ha, băăă ce i-a cazut lu' aia sutienuu'. Si mai zic asta observand o individa cu constitutie balenoida frecandu-si suncile de acelasi tobogan, care la plonjare, sutienu' nebunu' si-a luat zboru' mai ceva ca de pe aero -Otopeni. Si am mai invatat ceva, tot in perioada asta. Am invatat ca daca te porti porceste cu oricine intr-o perioada a vietii tale, iti iei spit peste bot pentru fiecare minut in care ai fost o scrofo-poarca si ai rânit in moloz. Ti se rastoarna cocina in cap fara discutii si ramai cu ratul umflat si sangerand. In fine, important e ca fiecare din noi are o latura porcina care trebuie trasa de coada covrig si temperata pe cat posibil. Unii deja trebuie s-o incalece si sa-i bage doua degete in rat, dar asta e partea a doua. Dupa cum am zis, am de lucru bai copilasi, trebuie sa scriu si sa uit de toate cacaturile insignifiante care imi apasa adanc neuronu' pe moment. Daca stau putin sa ma gandesc tocmai am recunoscut ceva. Mi-am recunoscut latura umana, aia cu corason. E el mic si negru, bate o data la coispe mii de ani, dar e. Exista ceva care o apasa si pe Antonica, care o face sa fie mai putin Antonica, de aia si panica asta(acum pe fundal o melodie de udat batista de muci si bale din buzunaru' stang si el patat de aceeasi consistenta semi-fluida). Promit ca asta e ultimul miscellaneous si ca o sa trec la aparat, ce ugeru' vacii, cui o sa-i ramana cocalarii, pizdipoancele, Naomi, Pamela, Dănuț, Roxy, politicienii, controlorii RATB, etc.? Ce o sa se intample cu Marinela? A zis ca imi scoate ochii cu furculita daca nu stau sa-i ascult ultimele trancaneli. Clar, Antonica ramane in dă haus cu tot cu maus, cu parere de rau profunda si cu lacrimi scremute pe obraz pentru cei enumerati prima data si pentru multi altii. Chiar daca inpspiratia o sa se mai duca la agatat pe DN, promit ca o sa-i mai strang doua gauri ale centurii de castitate pana ce i-oi tempera hormonu', cam jucaus el asa de fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu