duminică, 10 ianuarie 2010

Ceva dă bine.

In primul rand 'La multe ane', asa cum i-a scris Hagrid lui Heri Putere pe tort de ziua lui in prima carte, ma rog film, pentru cei a caror carte preferata este asul de pica(as00l d pik). Da, sunt o bovina extrem de lenesa si comoda, trebuie sa recunosc, asa ca pe acest temei va rog sa mi-o scuzati ca nu am facut urarea aceasta acum aproximativ 9 zile. Oricum stiti ca va iubesc cum iubeste pisica apa, asa ca nu aveti de ce sa va ridicati poalele in cap. In al doilea rand, vreau sa va si urez cate ceva, ca sa incerc sa-mi sustin cat mai bine repararea greselii mele boviniste: pe langa cliseisticele 'succesuri' pe toate planurile(sentimental in principal pentru muieri, muierusti, turturici a.k.a mertan la scara, caraus pentru pungile cu tzoale, sponsor de incredere, iar pentru putzaraii cei hidosi, acelasi plan sa zicem ca este predominant, diferind doar cantitatea de silicon continuta) sanatate si viata cat prostia omeneasca, etc, etc; eu va mai urez si La neuron inmultire, La fitze descotorosire, La plastic topire, La picsăli inalbastrire, La Boc inaltare, La Rumenia carmuire, La Guta(cu sau fara mustata) bubuire, LA BAsescu insuvitare, La dracu, deja m-am plictisit. Ma duc sa...(in acest spatiu un pretext destul de plauzibil) si dupa aia sa fac ce face cineva obisnuit de varsta mea: petreceri, clubareala, cafenele peste cafenele, tigari, beutura, sex, droguri, mesingiar, uneori scoala. Ce, nu asta face orice adolescent obisnuit, care-si duce viata in mod obisnuit intr-o lume la fel de obisnuita? (Acuma bineinteles ca mintisoarele voastre s-au incins, gandindu-se ca toti termenii enumerati anterior reprezinta actiunile mele, celei care freaca tastele aicea, HAHA, ce prosti sunteti, sugeti chifla, end. Antonica e o fata modeala, avea si ea chef de bascalie nocturna de mana a coispea si voi ati facut-o pe botanistii, punand repede boticurile).
Cam atat pentru moment, promit ca vor urma si alte urari pe 31 decembrie(mai bine mai tarziu decat niciodata sau niciodata nu e prea tarziu) nu de alta, dar ca sa va mearga bine tot anul asta.

Sunteti dezgustatori, sa-mi traiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu